vrijdag 29 augustus 2008

Mijn eerste whiff of joy!

Eindelijk heb ik de tijd gevonden om mijn nieuwe whiff of joy's te proberen! En ze zijn fantastisch, zo fijn en prachtig om in te kleuren. katharina heeft een prachtige lijn uitgebracht met heel mooie stempels. Deze kun je vinden op de site whiff of joy.

Finaly I had the time to do something with my new whiff of joy's.katharina has a new line with wonderfull stamps, very fine en georgeous! you can find them at whiff of joy.

Hier dus mijn eerste kerstkaart met mijn whiff of joy, charlotte with cat.



Dan heb ik nog een kaart gemaakt voor de jubileum van een vriendin. Er zitten 2 kadobonnen in en hij wordt vanavond op het feest overhandigd!

I made another card for de wedding anniversery of a friend. There are 2 coupons inside. Tonight at the party we will give them the card!





Tot laters en bedankt voor het bezoekje, thanks for hopping over!

Geen opmerkingen: