zaterdag 1 maart 2008

Nog maar eens een magnolia'tje :-)


Goeiemorgen,
een gefeliciteerd kaartje met een magnolia'tje aan de hand van een sketch van sandra (scrappoint). Ik hou wel van die sketches. Hij is gemaakt met papier van Basic Grey, maar ben even de lijn kwijt.
Gisteren heb ik een 4-tal lola's binnengekregen (wat ging dat snel zeg!), dus deze gaan we vandaag even uitproberen. Ik zou ook graag eens meedoen aan de 21 challenge van 2peas, de eerste keer een challenge. Maar het moet eens de eerste keer zijn hé ;-).
Groetjes Belinda

5 opmerkingen:

Jeanet zei

Hij is mooi geworden Belinda !! Dank je wel voor jer bezoekje aan mijn blog !

marja zei

wat een leuke prachtig kaartje belinda!!!!

angelique zei

je kaartje is super leuk hoor,en ja die magnolia's zijn erg leuk he..

diana68 zei

Mooie kaartjes heb je op je blog staan Belinda...en dank je wel voor je lieve woorden op mijn blog...

S zei

Wat is ie gaaf geworden Belinda! Super!