zondag 24 februari 2008

mijn eerste officiele bericht




Hallo,


mijn eerste bericht dus :-).

Na vele jaren niet meer creatief bezig geweest te zijn ben ik vorige zomer terug gestart. De bedoeling was om allereerst te beginnen met scrapbooking en af en toe een kaartje te stempelen. Bij het zoeken naar info op internet kwam ik de scrapkaarten tegen en ja, je raad het al ... Ook ik ben besmet met het virus hihi.

Dus na enkele maanden experimenteren wil ik toch eens iets tonen, al ben ik nog vollop aan het bijleren en ontdekken. Alle tips en info of kritiek is welkom!!


3 opmerkingen:

Christa zei

Ooooooooooooh geweldig Belinda, welkom in blogland!!
Heerlijk dat we je hebben weten te besmetten met het virus ... 't is wel hardnekkig hoor.

Leuk dat je mijn blog bezoekt ... kom zeker weten ook vaker bij jou kijken hoor!
Je kaarten zien er toppie uit!!

marja zei

prachtige kaarten maak je belinda!!!!!!

belinda zei

Dank jullie wel christa en marja! Heel fijn dat jullie ook een kijkje komen nemen.